• touch_app
    touch_app
    close
  • person_outline
    person_outline
    person

Entra a l'àrea privada

"In vitae purus ligula, in venenatis ipsum. Lorem ipsum dolor sit amet, magna adipiscing elementum consectetur adipiscing elit." - by John Doe
"In vitae purus ligula, in venenatis ipsum. Lorem ipsum dolor sit amet, magna adipiscing elementum consectetur adipiscing elit." - by John Doe
"In vitae purus ligula, in venenatis ipsum. Lorem ipsum dolor sit amet, magna adipiscing elementum consectetur adipiscing elit." - by John Doe
"In vitae purus ligula, in venenatis ipsum. Lorem ipsum dolor sit amet, magna adipiscing elementum consectetur adipiscing elit." - by John Doe
"In vitae purus ligula, in venenatis ipsum. Lorem ipsum dolor sit amet, magna adipiscing elementum consectetur adipiscing elit." - by John Doe
"In vitae purus ligula, in venenatis ipsum. Lorem ipsum dolor sit amet, magna adipiscing elementum consectetur adipiscing elit." - by John Doe
Choose Colors
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

*****************

Choose Colors
 a
 a
 a
 a
 a
 a
 a
 a
 a
 a
prova

headset_mic

botó

Titol del contingut
Provaaaaaa.
Si

Titol del contingut
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas pretium tincidunt eros sed venenatis. Sed metus tellus, tincidunt sed nisl in, rhoncus varius eros. Ut tempor purus neque, vitae condimentum est hendrerit ut. Aenean eleifend lacinia hendrerit. Curabitur eu aliquam metus, id commodo sapien.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas pretium tincidunt eros sed venenatis. Sed metus tellus, tincidunt sed nisl in, rhoncus varius eros. Ut tempor purus neque, vitae condimentum est hendrerit ut. Aenean eleifend lacinia hendrerit. Curabitur eu aliquam metus, id commodo sapien.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas pretium tincidunt eros sed venenatis. Sed metus tellus, tincidunt sed nisl in, rhoncus varius eros. Ut tempor purus neque, vitae condimentum est hendrerit ut. Aenean eleifend lacinia hendrerit. Curabitur eu aliquam metus, id commodo sapien.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas pretium tincidunt eros sed venenatis. Sed metus tellus, tincidunt sed nisl in, rhoncus varius eros. Ut tempor purus neque, vitae condimentum est hendrerit ut. Aenean eleifend lacinia hendrerit. Curabitur eu aliquam metus, id commodo sapien.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas pretium tincidunt eros sed venenatis. Sed metus tellus, tincidunt sed nisl in, rhoncus varius eros. Ut tempor purus neque, vitae condimentum est hendrerit ut. Aenean eleifend lacinia hendrerit. Curabitur eu aliquam metus, id commodo sapien.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas pretium tincidunt eros sed venenatis. Sed metus tellus, tincidunt sed nisl in, rhoncus varius eros. Ut tempor purus neque, vitae condimentum est hendrerit ut. Aenean eleifend lacinia hendrerit. Curabitur eu aliquam metus, id commodo sapien.

Titol del contingut
Provaaaaaa.





Oferim respecte i estima

Respectar els processos de cada infant és fonamental El clima de confiança els permet un desenvolupament harmònic Treballem amb el ritme com a eina pedagògica Un dia a dia que es repeteix i alhora sempre és diferent

Un espai de pedagogia activa i respectuosa.
Les bases de la nostra proposta són:

Joc lliure
Temps de joc no estructurat, lliure i espontani, sense interferències. L’infant comprèn el món i es comprèn a si mateix a través del joc.info
Joc lliure

Oferim temps de joc no estructurat, sense presses, lliure i espontani, no directiu, sense interferències, perquè respectem profundament les necessitats autèntiques de les nenes i els nens. L’infant comprèn el món i es comprèn a si mateix a través del joc, no diferencia entre jugar i aprendre.

Triar què fer i què no fer, saltar, córrer, enfilar-se, contemplar, observar, manipular, interactuar, sentir, compartir, arriscar, retrocedir, llançar-se, excavar, enterrar, inventar, reunir, ordenar, connectar, descobrir, seguir el propi impuls vital.

Aprenentatge Autònom
Activitats basades en els interessos dels infants. Aprendre mitjançant la espontaneïtat és un tresor per a la resta de la vida. info
Aprenentatge Autònom

Estem fets per aprendre, el natural és aprendre. Les activitats que es proposen a El Carrilet estan basades en els interessos dels nens i les nenes, són voluntàries i són més aviat una provocació.

A El Carrilet ens posem al servei de la iniciativa de les nenes i nens i oferim un ambient ric en possibilitats per explorar. De vegades preferim aprendre sols, altres en grup, de vegades observem i altres ens hi aboquem. Aprendre mitjançant la investigació personal i esforç espontani en els primers anys és un tresor per a la resta de la vida.

Acompanyament respectuós
Volem acompanyar a cada infant tal com és amb respecte, amor i confiança acceptant de manera incondicional a la persona que ja és. info
Acompanyament respectuós

Deia Rebeca Wild que “en la mesura que els nens es senten respectats i estimats, adquireixen la capacitat de transmetre aquest respecte i aquest amor a altres persones, de sentir les seves necessitats i satisfer-les”.

Volem acompanyar a cada infant tal com és en aquest moment, amb respecte, amor i confiança. Acceptar de manera incondicional a la persona que ja és sense intentar canviar-la, sense comparar, sense jutjar, sense manipular.

Les educadores volem acompanyar d'una manera autèntica, propera i càlida establint una relació amb les nenes i els nens basada en el respecte, l'amor i l'alegria. Sempre tenint en compte que cada persona és única.

A El Carrilet hi ha límits clars, necessaris per a la convivència, i busquem la manera de mantenir-los des de l'amor. Ens relacionem de forma autèntica i respectuosa amb les persones amb les que convivim.

Ritmes
El ritme és temps que prima pels infants, és el que està vinculat a l’experiència, les emocions i els sentiments.info
Ritmes

Per els infants el temps que prima és el que està vinculat a l’experiència, les emocions i els sentiments. El temps és imaginació i creació, és experiència vital. Concebem els ritmes del dia a dia com un marc en el qual moure'ns i situar-nos creant una atmosfera serena, sense presses, on hi hagi temps per experimentar i expressar, en connexió amb si mateix i amb els altres.

És per això que treballem conscientment amb el ritme (diari, setmanal i el cicle anual de les estacions i festivitats) utilitzant la repetició rítmica com a eina pedagògica. El nostre dia a dia es repeteix, però sempre és diferent. És tan diferent com cada nen i nena del centre, ja que són ells els que omplen de vida i d’experiències el dia.

Les rutines ajuden a l’infant a trobar-se bé, a centrar-se, a sentir-se a gust i segur. La combinació d’activitats de rutina i de joc lliure crea un ritme que deixa llibertat per ser el que l’infant és. Així doncs, es van alternant activitats de concentració amb activitats d’expansió durant tot el dia. Sempre convidant a l’infant a unir-se a l’activitat i respectant el seu ritme individual. L’espai és com una casa, acollidora i tranquil·la, on s’hi senten a gust.

Grups mixtes
Grups d’edats mixtes que ens brinden col·laboració, empatia i ajuda creant una petita societat a l'aula rica en valors.info
Grups mixtes

Des dels 3 i fins als 12 anys ens agrupem en grups d’edats mixtes que ens brinden col·laboració, empatia i ajuda. Un dels resultats de barrejar edats és que l’infant es concentra en el seu propi aprenentatge i no en el mestre. Els dubtes que sorgeixen durant el treball individual o en grup poden ser atesos, a part de per l’educadora, per qualsevol dels companys que ja han treballat prèviament en aquella feina. Qui demana ajuda, guanya en autonomia al buscar com i qui pot ajudar-lo a resoldre el seu problema; qui ajuda, guanya en seguretat al poder atendre un company i a la vegada empatitza amb ell perquè també va passar per la mateixa activitat i potser li van sorgir els mateixos dubtes.

I d’aquesta manera es crea una petita societat a l'aula rica en valors. Una aula d'edats mixtes és un ambient més natural i realista que l'aula convencional, en que tots, exceptuant l’educadora, tenen la mateixa edat.

Comunitat Educativa
Destinem molts moments on famílies i mestres convivim dins del centre per acompanyar els infants en el seu procés de creixement. info
Comunitat Educativa

El Carrilet també vol ser un espai per a les famílies col·laborant amb vosaltres en la cura i educació dels vostres fills i filles en un marc de cooperació i participació. Entenem l’escola com una comunitat on famílies i mestres acompanyem els infants en el seu procés de creixement. És per aquest motiu que l’escola facilita la participació i implicació de les famílies destinant molts moments a què els pares i mares puguin estar al centre.

Cada dia durant el matí i la tarda tenim temps per estar i compartir en família, parlar amb l’educadora o gaudir dels moments a l’aula tots junts.

Fem vàries excursions en família on gaudim tots junts de les aventures que suposen marxar del centre i anar al teatre, al museu o al parc i passar el matí tots junts.

Un cop al mes reservem l'espai per al cicle de xerrades de l’escoleta de famílies amb formadores de pedagogia activa, criança i acompanyament respectuós, waldorf, matemàtiques manipulatives i temes d'interès per a les famílies del Carrilet. Aquestes activitats estan obertes a altres famílies i professionals de l'educació.

I oferim sessions d’activitats extraescolars que algunes estan destinades als infants i altres a ser gaudides en família: Yoga and Creative Movement in English for Children, Have Fun in English, Family Yoga... sempre amb el mateix estil que regeix al centre. Aquestes activitats també estan obertes a altres famílies amb infants d’altres centres.

SOL·LICITA LA TEVA VISITA

Conèixer l'escola et permetrà prendre la millor decisió!